راحتی و هگان

راحتی و هگان

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

 

 شیوع مشکلات خواب ازجمله بی‌خوابی ، حرکات دوره‌ای اندام ها، سندرم‌های متفاوت و... می‌تواند ریشه در بی‌خوابی یا بدخوابی شما داشته باشد که آن‌هم به انتخاب نوع لباس خواب و استفاده شما از ابزار خواب مناسب برمی‌گردد.

سایت هگان نیز با آگاهی تمام و بهره گیری از تمام توانمندی های افراد و کار شناسانانش سعی دارد که خوابی راحت و بی دغدغه برای شما عزیزان فراهم آورد.

 

 

 تاثیر گذاری تمامی جزییات و رفتار های ما در فعل حال هم بر کسی پوشیده نیست.پس خواب ما و ابزار  آلات خئاب ما نیز قطعا بسیار مهم خواهد بود.

در واقع ساعات و رفتارها در انتخاب‌های عادی ما در روزمره تا جایی‌که بر بیمار شدن یا سالم ماندن ما منجر شود تاثیر گذاشته‌است.

 کیفیت خواب

 همواره سعی کنید میزان تاثیر خواب در بدنتان را رصد کنید یعنی تغییر در عادت‌ها ،تغییر در مزاج، سلامتی بدنی، همه و همه می‌تواند ریشه در بدخوابی شما داشته باشد.

 تعیین کیفیت خواب در دست شماست چه تایمی از شب را به خواب اختصاص دهید چرا رابطه ای بین شما و رخت خوابتان وجود داشته باشد یا هر چه می‌تواند به شما تاثیر بگذارد می‌تواند نشأت‌گرفته از خوابتان باشد.

 پس باید این قضیه برایتان اهمیت خاصی داشته باشد رخت، تشک، روتختی، بالشتو امثالهم الفاظ ساده و عامیانه‌ای هستند که هر روز به گوشمان می‌خورد اما آیا واقعاً تا به این لحظه به میزان تأثیر آن‌ها پی برده بودیم؟

 اگر جواب منفی است پس نتیجه تلاش کارشناسان در تیم هگان را می‌توانید در سایت ما دنبال کنید تمامی هر آنچه که برای راحتی و استراحت کامل شما نیاز است.

 زندگی خیلی کوتاه‌تر از آنست که راحت نخوابید.

 

 

 

 

 

 



نویسنده :
بازدید : 790
دو شنبه 23 فروردين 1400 - 21:7
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: